Menü
Kosár

Gyakori kérdések

Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?

A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket.  Majd  küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!

 

Milyen módon fizethetek?

- készpénz kiszállításkor

- banki előre utalás

 

Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?

E-mail-ben értesítjük  a postázás/kiszállítás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról!
Futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetősége van telefonon egyeztetni az időpontot.

 

Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyén tudja fogadni a futárt/postást, nyugodtan adja meg azt a címet!

 

Véletlenül rossz adatot adtam meg, mit csináljak?

Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy az kapcsolatok menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!

 

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?

Ha az utánvétes csomagküldést választja, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a postásnak kell kifizetni, amikor az kiszállítja a terméket. Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értesítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot. Az utóbbi esetben természetesen a postán kell kifizetnie a küldemény ellenértékét.

 

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 1-4 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében.

 

Átvehetem a termékeket személyesen?
Nem


Adnak a termékekhez garanciát?

webáruházunkban forgalmazott termékekre garancia vonatkozik (gyártási hibából, vásárláskor meglévő hibák). Garanciával kapcsolatos igények ügyintézésekben a  - 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet - mindenkori erre vonatkozó jogszabály szerint járunk el.

 lásd:  Felhasználási feltételek

 

Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

lásd:  Felhasználási feltételek

A jobb felhasználói élmény érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk. A weboldal böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. Adatkezelési tájékoztató.